Termeni și condiții de utilizare

1. Colectarea datelor personale

Solicitam anumite date personale in cazul in care doriti contactarea echipei noastre in scopul contractarii serviciilor pe care le oferim, fie ca persoana fizica ori in numele unei companii, prin utilizarea formularului de contact de pe pagina noastra de contact sau a robotului de chat.

2. Tipul de date personale pe care le colectam si in ce scop:

  • Nume – colectam aceasta informatie ca urmare a completării de către dumneavoastra a formularului de contact.
  • Email – colectam aceasta informatie pentru a putea da curs cererii dumneavoatră de a fi contactați.
  • Număr de telefon –  colectăm această informație, pentru a vă putea contacta, în cazul în care veți folosi robotul de chat și ne furnizați numărul de telefon.

3. De la cine colectam datele personale:

  • 3.1 Direct de la dumneavoastra, atunci cand ne contactati telefonic
  • 3.2 Electronic, folosind formularul de contact de pe pagina noastra sau prin intermediul robotului de chat.

4. Furnizarea datelor personale este:

  • 4.1 Voluntara, fara a avea in vedere incheierea ulterioara a unei relatii comerciale

5. Prelucrarea datelor personale are loc in urmatoarele situatii:

  • 5.1 Atunci cand exista o cerere din partea clientilor/potentialilor clienti (cerere verbala sau scrisa).
  • 5.2 Atunci cand primim o cerere de oferta, indiferent de modul in care a fost trimisa (prin email, formular de contact, verbal).

6. Scopul prelucrarii datelor personale

  • 6.1 Datele dvs. vor fi prelucrate numai in scopurile mentionate la punctul 2. din prezenta informare.
  • 6.2 In cazul in care datele dvs vor trebui prelucrate in alte scopuri decat cele prezentate la punctul 2, va vom informa inainte de a le prelucra, iar acestea vor fi prelucrate numai cu acordul dumneavoastra.

7. Cookie-uri:

  • 7.1 Cookie-urile sunt fragmente de informatie pe care site-ul le transfera utilizatorilor pentru a putea tine evidenta. In timp ce va aflati pe un site, cookie-urile salveaza preferintele dumneavoastra si astfel fac navigarea pe web mai usoara. Majoritatea website-urilor folosesc cookie-uri. Acestea nu sunt folosite pentru stocarea informatiilor personale, ele ne arata cum si cand vizitatorii folosesc site-ul, si ne ajuta sa vedem care sunt zonele populare si care nu sunt.
  • 7.2 Folosim cookie-uri (texte speciale) pentru o buna evaluare a comportamentului utilizatorilor pe website-urile noastre in scopul oferirii serviciilor de marketing in mod corect si pentru ca utilizatorul sa poata beneficia de toate facilitatile site-ului pe care il viziteaza (formular de cumparaturi, magazin online, etc, in functie de specificul website-ului). informatiile pe care le colectam prin cookies si gif-uri transparente pentru a crea un “profil” al preferintelor dumneavoastra.
  • 7.3   Puteti dezactiva cookie-urile folosind preferintele browserului. Astfel, puteti seta browser-ul sa refuze toate cookie-urile sau sa indice atunci cand un cookie este trimis. Insa, va aducem la cunostinta faptul ca, atunci cand cookie-urile sunt dezactivate, este foarte posibil ca anumite functionalitati ale website-ului sa nu poata fi folosite ori sa aiba o viteza de incarcare foarte lenta.

8. Dezvaluirea datelor personale

  • 8.1. Datele dvs. personale pot fi dezvaluite anumitor destinatari, respectiv parteneri ai agentiei noastre, in cazul in care prin contractarea serviciilor noastre, este necesar acest lucru (de exemplu, in cazul in care doriti achizitionarea de domenii internet prin intermediul nostru, este necesar ca datele dvs personale sa fie transmise catre Easyhost, furnizorul direct. Refuzul de a transmite datele dvs., corecte, pentru achizitionarea domeniilor internet, duce la imposibilitatea de a inregistra un domeniu de internet prin intermediul nostru).

9. Perioada de stocare a datelor

  • 9.1. Datele dvs vor fi stocate pe o perioada de timp limitata, respectiv pe toata perioada contractarii serviciilor si pana la expirarea duratei de contractare a acestora. Datele de facturare vor fi sterse conform obligatiilor impuse de lege in acest sens.

10. Transferul datelor personale in afara UE sau SEE

  • 10.1 webage.ro nu transfera datele dvs. personale, catre tari din afara UE sau SEE.

11. Securitatea datelor personale

  • 11.1 Securitatea informatiilor primite din partea vizitatorilor sau a clientilor, este foarte importanta pentru noi.  Serverele pe care datele sunt stocate, au implementate masuri de siguranta, precum:

– recuperarea datelor personale

– descoperirea breselor de securitate

– descoperirea cauzelor breselor de Securitate

– limitarea incalcarii securitatii

In cazul in care descoperim faptul ca s-a produs o incalcare a securitatii datelor dvs personale, vom informa imediat managementul companiei titulare a serverelor, aceasta urmand a lua toate masurile pentru restabilirea securitatii datelor, va depune toate eforturile pentru atenuarea riscului imediat de producere a unui prejudiciu si va notifica Autoritatea de Supraveghere cu privire la incidentul de securitate, daca încălcarea este susceptibilă să ducă la un risc ridicat pentru drepturile și libertatile persoanelor carora le-a fost afectata securitatea datelor personale.

12. Drepturile utilizatorilor

Conform noului Regulament GDPR, va prezentam in cele de mai jos, care sunt drepturile pe care le aveti in calitate de utilizatori/clienti ai webage.ro.

Dreptul la informare – se refera la dreptul de a fi informati asupra tuturor aspectelor prezentate anterior.

Dreptul de acces – aveti dreptul de a obtine confirmarea din partea noastra ca prelucram sau nu datele cu caracter personal care va privesc si, in caz afirmativ, acces la datele respective si la informatii privind modalitatea in care sunt prelucrate datele.

Dreptul la opozitie – dreptul de a va opune prelucrarii datelor personale daca prelucrarea este necesara pentru indeplinirea unei sarcini care serveste unui interes public. Deasemenea, daca prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, aveti dreptul de a va opune prelucrarii oricand.

Dreptul la portabilitatea datelor –aveti dreptul de a primi datele personale intr-un format care sa  poata fi citit automat  si care sa permita ca datele sa fie transmise direct altui operator.

Dreptul la stergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) – puteti solicita ca datele sa fie sterse, fara intarzieri nejustificate, in cazul in care apar urmatoarele situatii: datele nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; iti retragi consimtamantul si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare; te opui prelucrarii si nu exista motive legitime care sa prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale; datele cu caracter personal au fost colectate in legatura cu oferirea de servicii ale societatii informationale.

Dreptul la restrictionarea datelor – aveti dreptul de a cere restrictionarea datelor pe o perioada de timp, de exemplu, in situatia in care s-a luat decizia stergerii datelor dumneavoastra iar dumneavoastra considerati ca va sunt utile in diferite situatii, precum exercitarea unui drept in instanta. Deasemenea, in cazul in care contestati acuratetea datelor ori prelucrarea este ilegala, puteti solicita restrictionarea datelor.  Astfel, in urma primirii unei cereri din partea dumneavoastra si in urma verificarii acesteia, vom stopa prelucrarea datelor personale pe o perioada de timp.

Dreptul la rectificarea datelor – puteti solicita rectificarea anumitor date personale, in cazul in care acestea sunt incomplete sau inexacte. Astfel, in functie de scopul prelucrarii, puteti completa si apoi transmite datele personale care lipsesc sau nu sunt corecte, fiind posibila chiar completarea unei declaratii pentru conformitate.

Dreptul de a depune o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, atunci cand constatati ca v-au fost incalcate drepturile cu privire la prelucrarea datelor personale.

13. Cum ne puteti contacta

Pentru orice intrebari si orice solicitari cu privire la prelucrarea datelor personale, ne puteti contacta astfel:

  • pe email la adresa: contact@energyvita.ro;

Indiferent de modalitatea pe care o alegeti pentru transmiterea cererii catre noi, vom face tot posibilul sa rezolvam toate cererile si/sau plangerile intr-un timp cat mai scurt.