Programare psihoterapie, consiliere adolescenţi, familie şi masaj

 

Cum puteți programa o sesiune de psihoterapie, consiliere pentru adolescenți, consiliere familială sau masaj?

 

Pasul 1 -Programați-vă cu cel puțin 24 de ore în avans folosind formularul. Alegeți ziua și ora disponibilă în conformitate cu programul cabinetului preferat, care este vizibil în calendarul de mai jos. 

Pasul 2Completați formularul cu informațiile dvs. și alegeți serviciul dorit. În cazul serviciilor de psihoterapie sau consiliere, specificați dacă preferați  ședința online sau în cabinet.

Pasul 3 – Înainte de a trimite formularul, vă rugăm să vă familiarizați cu disclaimer-ul specificat mai jos.

Cum se încheie programarea?

După ce efectuați programarea, mă voi conecta cu dumneavoastră în cel mult 24 de ore, fie prin e-mail, fie prin apel telefonic, pentru a confirma disponibilitatea rezervării și pentru a finaliza detaliile întâlnirii.

Observatii

Dacă doriți să faceți programări pentru ziua respectivă, vă rugăm să sunați cu cel puțin 5 ore înainte pentru a verifica disponibilitatea. Din cauza unor circumstanțe externe, programul de lucru poate suferi modificări de ultim moment. De aceea, este important să sunați pentru a finaliza programarea.

 

Program Cabinet Universitate: Marţi:  9.00 – 20.00
                                                     Miercuri:  9.00 – 20.00
                                                     Vineri:  9.00 – 20.00
Str. Vasile Conta 8-10, sector 2 Bucureşti, zona Universitate

Program Cabinet  Bazilescu:  Joi:  13.00- 20.00
 Locaţie: Str Almaş nr 16, sector 1 Bucureşti

 

Mulţumesc!

 

Precizare/disclaimer pentru ședințele de psihoterapie

Vă rog să rețineți următoarele reguli referitoare la reprogramarea, anularea și întârzierea la o sesiune de psihoterapie şi consiliere:

  • Plata se face după programarea stabilită împreună cu terapeutul. Plata se poate efectua prin plata ȋn cabinet sau prin transfer bancar. În cazul plății prin transfer bancar, veți primi contul bancar pentru efectuarea plății. După efectuarea plăţi prin transfer bancar vă rog, să trimiteți dovada de plată pentru a primi factura.

  • Vă rugăm să rețineți că plățile pentru serviciile rezervate și achitate, dar neutilizate prin neprezentarea şi neanunţată cu cel puţin 24 de ore înainte, nu sunt rambursabile.

  • Pentru a reprograma o ședință, te rugăm să ne anunți cu 24 de ore înainte de programare. Zilele și orele programărilor sunt stabilite în comun acord și de obicei rămân aceleași pe parcursul procesului terapeutic. Aceste aspecte sunt discutate în prima ședință și au un rol important în stabilirea relației terapeutice.

 

  • În ceea ce privește întârzierile, acestea nu se recuperează.

  • Anunțați anularea sau reprogramarea cu cel puțin 24 de ore înainte de ședință. Dacă nu anunțați în acest interval de timp sau nu vă prezentați la ședință fără a o reprograma, plata efectuată nu va fi returnată, respectând astfel angajamentul asumat la prima întâlnire cu terapeutul.

  • În cazul în care plătiți pentru fiecare ședință la momentul programării și nu o reprogramați cu cel puțin 24 de ore înainte, veți efectua plata pentru ședința respectivă.

  • Conform Contractului cadru aprobat de Ministerul Sănătății, și Normele la contractul cadru, aprobate de Ministerul Sănătății, ședințele de psihoterapie sunt considerate, alături de cele de logopedie și kinetoterapie, servicii conexe actului medical și nu pot fi decontate de către CNAS.

 

Precizare/disclaimer pentru ședințele de masaj

Vă rog să rețineți următoarele reguli referitoare la reprogramarea, anularea și întârzierea la o ședință de masaj:

  • Dacă doriți să reprogramați sau să anulați o ședință, vă rugăm să ne informați cu cel puțin 24 de ore înainte de programare. Dacă anunțați anularea sau reprogramarea în acest interval de timp, vom fi în măsură să vă returnăm plata efectuată.
  • În cazul în care efectuați plata pentru o ședință în momentul programării și nu o reprogramați cu cel puțin 24 de ore înainte, vă rugăm să aveți în vedere că plata pentru acea ședință va fi considerată finalizată și nu va putea fi returnată.
  • Vă rugăm să rețineți că, în cazul în care programați o ședință și nu efectuați plata la momentul programării, nu o reprogramați sau nu o anulați cu cel puțin 24 de ore înainte de ședință și nu vă prezentați la sesiunea de masaj, veți fi responsabil de plata integrală a acelei sesiuni.
  • În ceea ce privește întârzierile, vă informăm că acestea nu pot fi recuperate. Pentru a ne asigura că putem oferi fiecărui client o experiență plăcută și eficientă, vă rugăm să vă prezentați la timp la ședința de masaj.

 

Vă mulțumesc pentru înțelegere!